Wyjazd do Egiptu

Hejooooooo :D Więc tak w jutro wyjeżdżam do Egiptu, nawet nie wiecie jak się cieszę :D Nie będzie mnie cały tydzień. Niestety posty nie ...

Hejooooooo :D

Więc tak w jutro wyjeżdżam do Egiptu, nawet nie wiecie jak się cieszę :D
Nie będzie mnie cały tydzień.
Niestety posty nie będą się pojawiały przez ten czas, ponieważ nie biorę ze sobą laptopa, gdyż mój kochany tatuś wymyślił sobie tydzień bez laptopa -,-
Nie wiem jak ja to przeżyję, ale przynajmniej będę miała telefon :P
A jeśli chodzi o wyjazd to jadę tam z Justyną i Bartkiem których już znacie z poprzednich postów :D
Cały czas nie mogę się zabrać za pakowanie bo kompletnie nie wiem co ze sobą wziąć.
A najgorsze jest to że moja walizka nie może ważyć więcej niż 20 kg.
Czy wy też macie z tym problem że zawsze bierzecie za dużo rzeczy i oczywiście musicie coś odłożyć.
A może tylko ja tak mam ech...
Samolot mamy o 6 i nie mam bladego pojęcia jak ja wstanę i jeszcze musimy być o 4 na lotnisku : /
Okej więc to tyle :p
Ja lecę się pakować bo w końcu pojadę bez niczego :P
Pozdrawiam : )






ZOBACZ RÓWNIEŻ

0 komentarze