15 faktów o mnie

Hejo : ) Postanowiłam że napiszę dzisiaj 15 faktów o mnie. Żebyście mogli poznać mnie jednak trochę bardziej i dowiedzieć się rzeczy któr...

Hejo : )

Postanowiłam że napiszę dzisiaj 15 faktów o mnie.
Żebyście mogli poznać mnie jednak trochę bardziej i dowiedzieć się rzeczy których pewnie o mnie jeszcze nie wiecie :D
Zaczynajmy  ^_^

1. Strasznie się brzydzę pająków nawet jak zobaczę malutkiego od razu krzyczę i uciekam :D
2. Miałam mieć na początku na imię Zuzia O,o
3. Nie mam żadnych planów na swoje życie.
4. Nie lubię ludzi którzy się popisują i myślą że są fajni.
5. Kiedyś chciałam być emo hahaahaha (byłam mała i głupia xd)
6. Zawsze jak jestem sama w domu śpiewam tak głośno jak tylko można :D
7. Strasznie nie lubię swojego wyglądu i charakteru.
8. Przejmuję się pierdołami :p
9. Kocham jeść :D
10. Kiedyś wolałam polskie jedzenie niż zagraniczne :D
11. Jestem beliebers od paru lat :P
12. Jeśli ktoś jest dla mnie miły ja też jestem, jesteś dla mnie chamski to ja także : )
13. Kocham tańczyć
14. Chciała bym mieć zielone oczy albo taki mocny niebieski :3
15. Jak byłam bardzo mała wyobrażałam sobie że szkoła polega na graniu w bilarda i że że kiedy wpadnie kula dostaje się 5 a jak nie wpadnie to dostaje się 1 :D ahahahah


ZOBACZ RÓWNIEŻ

0 komentarze