Jesienny Tag

Hejka :P Postanowiłam dzisiaj że może wezmę się za siebie i napiszę coś co może was zaciekawi :D Mam taka nadzieję xd Więc mam dla was d...

Hejka :P

Postanowiłam dzisiaj że może wezmę się za siebie i napiszę coś co może was zaciekawi :D
Mam taka nadzieję xd
Więc mam dla was dzisiaj Jesienny TAG : )
Więc zaczynajmy.

1. Ulubiona jesienna szminka?
Jeśli chodzi o szminki to aż tak bardzo ich nie używam. 
Oczywiście czasem nałożę coś na usta.
Ostatnio kupiłam sobie Just Bitten Kissable i powiem wam że jak na razie sprawdza się świetnie. 
Nie wysusza ust a wręcz świetnie nawilża. 
To jest to czego potrzebuję :D



2. Ulubiony jesienny lakier? 
Och ulubionych lakierów mam sporo, ale jeśli bym miała wybrać te najlepsze na jesień to właśnie te :D



3. Napój który towarzyszy Ci w jesienne dni? 
Na jesień lubię cieplutkie napoje.
Lubie sobie czasem usiąść z ciepłym kubkiem herbaty i posiedzieć na laptopie :D


4. Ulubiona świeca zapachowa? 
Mmm.. ostatnio kupiłam sobie świece która ślicznie pachnie.
Ma ona zapach konwaliowy i zawsze jak ją zapalam to w całym pokoju pachnie <3


5. Ulubiony jesienny zapach? 
Jeśli chodzi o zapachy to zawsze mam z tym problem bo rzadko kiedy jakiś przypadnie mi do gustu.
Ale ostatnio dostałam małą buteleczkę perfum Guerlain - La Petite Robe Noire które powiem wam że są cudowne. Słodkawy zapach które świetnie pasują na zimniejsze dni : )
W sam raz dla mnie :D


6. Ulubiony szalik i/lub akcesoria? 
Kominy, kominy i jeszcze raz kominy :D
Nie dość że są ciepłe to na dodatek świetnie pasują ; )



7. Gdybyś poszła na imprezę halloweenową za co byś się przebrała? 
Hm... gdyby się tak zastanowić to najbardziej chciała bym się przebrać za wampira :D
Niestety w tym roku nie miała bym gdzie się przebrać, ale zobaczymy za rok.

8. Jaki trend tej jesieni podoba Ci się najbardziej? 
Tej jesieni zdecydowanie  jest to  parka.


9. Co lubię, czego nie lubię w jesieni?
Najbardziej w jesieni podobają mi się długie wieczory i mnóstwo świeczek porozpalanych w moim pokoju, wprowadzają mnie w przytulny nastrój.
A także myśl że niedługo Boże Narodzenie : )
Niestety w jesieni nie lubię tego że robi się coraz zimniej.
Gdy myślę o tym że muszę na siebie zakładać mnóstwo rzeczy żeby tylko nie zmarznąć to chętnie zamknęła bym się w ciepłym domku :D


Do zobaczenia :D
Zapraszam was także na swojego tumblra http://oluniam15.tumblr.com/ :D

ZOBACZ RÓWNIEŻ

0 komentarze