Powrót znad morza :D

Hejka ;p Ach.. ten tydzień zleciał bardzo szybko :) Myślałam że będzie gorzej, ale okazało się bardzo fajnie :D Chciałam dla was napisać...

Hejka ;p

Ach.. ten tydzień zleciał bardzo szybko :)
Myślałam że będzie gorzej, ale okazało się bardzo fajnie :D
Chciałam dla was napisać jakiś post lecz najpierw nie było wifi a potem gdy już było to co chwila się rozłączało ;)
Pogoda średnio nam dopisała xD
Po przyjeździe od razu poszliśmy na plażę, słońce świeciło bardzo mocno, tak samo jak następnego dnia xD
Lecz już w poniedziałek padał deszcz i dopiero o 16 się rozpogodziło i słońce świeciło bardzo mocno ;)
W środę wybraliśmy się do aqua parku, a w czwartek pojechaliśmy na surfing :D
No ale cóż jutro wyjeżdżam na kolonię z Natalką do Hotelu 4 gwiazdkowego :P
Mam nadzieję że będzie tam fajnie ponieważ tam jest tyle atrakcji xd
Byłam także dzisiaj na zakupach i przy okazji poszłam do Buba Zone ( I love ♥)
Kupiłam sobie bluzkę i jakieś kosmetyki ;)

Reserved (59.99 zł)


Kosmetyków niestety nie pamiętam ile kosztowały :)

No to tyle :D
Baj baj ♥









































ZOBACZ RÓWNIEŻ

0 komentarze