Kolonia ♥

Heloł ! Jak tam wam minął ten tydzień bo u mnie było świetnie :D To była najlepsza kolonia na której byłam xd Codziennie graliśmy w kręg...

Heloł !

Jak tam wam minął ten tydzień bo u mnie było świetnie :D
To była najlepsza kolonia na której byłam xd
Codziennie graliśmy w kręgle, bilarda i ping ponga :D
Bardzo dużo mieliśmy czasu wolnego ;3
Wszystko bardzo mi się podobało oprócz tego że przed każdym posiłkiem, po posiłku, przed każdym wyjazdem i po przyjeździe się modliliśmy :(
No ale jakoś to przeżyłam :D
Mam bardzo dużo nagrań i planuję zrobić taki filmik z najlepszymi momentami " Summer 2013" właściwie 2 filmiki bo jeden z kolonii, a drugi planuje z nad morza :D
Lecz mam pewne problemy z przerobieniem tych filmików.
Chciałam to wszystko zrobić na Windows Movie Marker na komputerze, lecz mój komputer jest tak stary, że jakoś tych filmów jest za wysoka i mój komputer ich nie wczytuje, więc chciałam spróbować na laptopie, a że mój laptop ma zepsuty sterownik ekranu (nowy laptop) to się oczywiście co chwila wyłącza. No to teraz planuję to zrobić na programie który dostałam z aparatem "nikon movie editor" i nie za bardzo go ogarniam : /
No ale mam nadzieję ze jakoś dam rade to wszystko zrobić :D
Więc tak... Było bardzo dużo przygód, a na koniec wyjazdu zapomnieliśmy jeszcze z hotelu zabrać 2 osób :D













To zdjęcie po prostu KOCHAM! 
Nie ma to jak zdjęcie z braciszkami ♥
Kochająca się rodzinka xd


Pozdrowionka :*

ZOBACZ RÓWNIEŻ

0 komentarze