Pakowanie i wyjazd :)

Hi! :D Dzisiaj zaczęłam się pakować i zajęło mi to prawie cały dzień :P Jutro o 7 rano wyjeżdżam razem z Justyną, Bartkiem, mamą i oczywi...

Hi! :D

Dzisiaj zaczęłam się pakować i zajęło mi to prawie cały dzień :P
Jutro o 7 rano wyjeżdżam razem z Justyną, Bartkiem, mamą i oczywiście z ciocią nad morze ;)
Niestety nie cieszę się tak bardzo, ponieważ jestem przyzwyczajona że wakacje spędzamy za granicą.
Na początku mieliśmy jechać do Bułgarii, ale potem okazało się że Bartek nie ma nowego paszportu i nasze plany legły w gruzach : /
No, ale ważne że gdzieś jedziemy :D
Wyjeżdżam na tydzień, lecz od razu po powrocie następnego dnia wyjeżdżam na kolonię :D
Zabieram ze sobą laptopa i mam nadzieję, że będzie tam wifi w co wątpię.
No ale trzeba trzymać kciuki i mieć nadzieję xd
Bo jeśli nie będzie wifi to ja nie wiem co zrobię :D
Okejj spakowana już jestem i mam nadzieję że wszystko wzięłam ;3
Lecz wciąż mam wrażenie że czegoś zapomniałam : D
Też tak macie? ;p
Zabieram ze sobą "Gra w życie" czego nigdy nie może zabraknąć na feriach i wakacjach :D
To już taka jakby tradycja hahaha :D
Moja walizka jest cała zapełniona ubraniami xd
A w moją kosmetyczkę już żadna rzecz się nie zmieści :D
A w skrócie tak to wygląda xD


Bye ♥




ZOBACZ RÓWNIEŻ

1 komentarze