Moje marzenia

Cześć :D Dzisiaj chciała bym napisać o moich marzeniach :) Od dawna marzyłam żeby zostać internetową blogerką i cały czas mam nadzieje, ż...

Cześć :D

Dzisiaj chciała bym napisać o moich marzeniach :)
Od dawna marzyłam żeby zostać internetową blogerką i cały czas mam nadzieje, że tak się stanie : )
Może mój blog nie jest idealny i nie pisze tak jak inni, ale się staram i sprawia mi to wielka przyjemność.
Kiedy pisze zapominam o wszystkich swoich problemach :3
Odkąd założyłam bloga często o nim myślę zastanawiam się co napisać żeby was zaciekawiło, lecz nie zawsze mi się to udaję... : /
Mam także drugie marzenie i jest to żeby wyjechać i zamieszkać w Londynie lub w Nowym Jorku.
Może i nigdy tam nie byłam ale jak patrzę na inne osoby które tam mieszkają to strasznie im zazdroszczę :D
Jak będę pełnoletnia to mam nadzieje, że uda mi się tam wyjechać :p
Oczywiście jeśli tam pojadę to oznacza opuszczenie swojej rodziny...
I na 100% bym za nimi tęskniła, ale często bym tutaj wracała ;)
Więc to są moje marzenia i mam nadzieję że chociaż jedno z nich się spełni <3








ZOBACZ RÓWNIEŻ

2 komentarze