3 dni z Klaudią i Magdą :D

Hej ;p Ach te 3 dni z Klaudią i Magdą były świetne : ) Pierwszy dzień spędziłam u Magdy w domu. Potem przyszedł do nas Kuba i oczywiście...

Hej ;p

Ach te 3 dni z Klaudią i Magdą były świetne : )
Pierwszy dzień spędziłam u Magdy w domu.
Potem przyszedł do nas Kuba i oczywiście dziewczyny wpadły na pomysł żeby go pomalować :D
Niestety nie mam zdjęcia, ponieważ  zamknął się w łazience : /
Następnego dnia wybrałysmy się wraz z Erykiem do Buba Zone i McDonald's.
Miałyśmy się także wybrać do Eryka ale dziewczyny nie mogły więc postanowiłam pojechać sama oczywiście w trakcie drogi łańcuch mi spadł z rowerze... I moja wizyta się nie udała.
Trzeciego dnia  dziewczyny przyjechały do mnie na początku  posiedziałysmy trochę na laptopach, następnie poszłyśmy porobić sobię parę zdjęć, przez ten czas trochę zgłodniałyśmy więc zamówiłyśmy dużą pizze .
Przy okazji pograłyśmy sobie na Play Station 3 w "Dance Star Party" i świetnie się przy tym bawiłyśmy :D
I tak minęły nam 3 dni :D
Mam nadzieję że kiedyś to powtórzymy :*



















ZOBACZ RÓWNIEŻ

1 komentarze