School

Cześć :) Pierwszy dzień w szkole minął bardzo wolno i szczerze mówiąc już chcę wakacje :( Mam zapowiedzianą w poniedziałek kartkówkę z ...

Cześć :)


Pierwszy dzień w szkole minął bardzo wolno i szczerze mówiąc już chcę wakacje :(
Mam zapowiedzianą w poniedziałek kartkówkę z chemii i test z niemieckiego...
Jak sobie o tym myślę, to grrr...
Każdy mi mówi że 2 klasa jest najgorsza i jak o tym słyszę to zaczynam się bać :D
No ale mam nadzieję że ten rok jakoś przetrwam i dam radę ;)
Oczywiście byle do świąt :D
Jestem jeszcze przeziębiona mam kaszel,katar głowa mnie często boli.
Bezustannie jestem zmęczona nie mam na nic siły i chętnie glebneła bym się na łózko i już z niego nie wychodziła :p
Och... gdyby tak było można :3
Życie byłoby o wiele łatwiejsze : >
Okej ja idę się uczyć tego nieszczęsnego niemieckiego na jutro ; (
Życzcie mi powodzenia :*





ZOBACZ RÓWNIEŻ

0 komentarze