Coraz bliżej wakacje

Na szczęście kończą się powoli te wszystkie poprawy ocen uff... Pozostało mi jedynie do poprawienia Angielski i Biologi. A wy już wszystko...

Na szczęście kończą się powoli te wszystkie poprawy ocen uff...
Pozostało mi jedynie do poprawienia Angielski i Biologi.
A wy już wszystko poprawiliście czy macie coś jeszcze?
Ach już w następnym tygodniu wakacje pozostało równo 9 dni.
Ach nie mogę się doczekać kiedy nie będę się musiała martwić lekcjami, ocenami i czy zdążę do szkoły.
Ostatnio rozmawiałam z tatą czy mogę przemalować swój pokój i wiecie co tata się zgodził!
chciała bym żeby ściany były koloru kremowego i fioletowego.
Niestety ciemne meble zostają... Ale nie wiem dokładnie jaki fiolet czy jasny, a może ciemny hm...
Będzie dużoooo roboty.
Patrzyłam także ostatnio na lustrzanki, i brakuje mi tylko 100 zł, ale pomyślałam sobie że w sumie Nikon D3200 jest lepszy od D3100 i całkowicie się już zamotałam.
Możecie np. napisać mi opinnie na temat tych aparatów.
Byłam bym wam bardzo wdzięczna.
No więc tak nic ciekawego nie wydarzyło się przez ten czas.
Więc to tyle pewnie następny post pojawi się dopiero w wakacje a może wcześniej zobaczymy.
Więc pozdrawiam was i do zobaczenia.




ZOBACZ RÓWNIEŻ

0 komentarze