Informacje...

Hejka kochani :P Co tam u was słychać? Bo u mnie tak sobie :) Ale mam pewną sprawę, bo mój brat już nie długo ma urodziny a ja nie wiem ...

Hejka kochani :P

Co tam u was słychać?
Bo u mnie tak sobie :)
Ale mam pewną sprawę, bo mój brat już nie długo ma urodziny a ja nie wiem kompletnie co mam mu kupić.
Kończy on w czerwcu 22 lata, tak tak mój brat jest już dorosły, ale chciała bym mu coś kupić bo on też mi coś kupuję, więc chciała bym mu się odwdzięczyć :D
Tata sobie cały czas żartuję żebym mu samochód kupiła ale na takie rzeczy to mnie nie stać :P
Mój brat jest zwykłym człowiekiem, który lubi grać w gry i i słuchać muzyki.
Lubi także poimprezować oczywiście jak każdy :D
Hm... myślałam już żeby kupić mu jakąś grę na xboxa, ale on ma tyle tych gier i boje się że kupię mu taką grę która on ma : /
Więc, jeśli macie jakieś pomysły na prezent to oczywiście możecie mi napisać ;3

Miałam wam jeszcze powiedzieć, że dostałam po raz kolejny karę na komputer ;(
Ponieważ moje oceny nie były najlepsze i nie mogę nawet w weekendy korzystać z komputera...
Ale już niedługo czerwiec co oznacza że będzie luz i ta kara nie będzie za długo trwała :D
Więc to tyle, pościk dzisiaj był bardziej o takich informacjach :D
Pozdrawiam i paa






W okularkach widać mój telefon :D hihi

ZOBACZ RÓWNIEŻ

0 komentarze