Wakacje ♥

Cześć kochani : ) Nareszcie wakacje, ale szczerze mówiąc nie cieszę się z nich tak bardzo, właściwie teraz z niczego się nie cieszę... Os...

Cześć kochani : )

Nareszcie wakacje, ale szczerze mówiąc nie cieszę się z nich tak bardzo, właściwie teraz z niczego się nie cieszę...
Ostatnio wszystko spostrzegam innym okiem, wszystko wydaje się takie nudne i bez sensu.
Nic mnie nie cieszy, jak kiedyś.
Chętnie zamknęła bym się w swoim pokoju położyła się do łóżka i z nikim nie rozmawiała.
Przed wszystkimi ludźmi muszę udawać że jest okej, nikt jeszcze nie zauważył że coś się ze mną dzieje i nawet chyba lepiej, bo zaraz by zadawali pytania "Co się stało?" "O co chodzi?" i będą mówili że będzie dobrze.
Mam nadzieję że to szybko minie i znowu będę miała chęci do życia : )
No ale nie ważne nie chce was tu przynudzać swoimi problemami ;p
Więc tak nareszcie są wakacje, dużo wolnego czasu mam nadzieje że będę miała jakieś pomysły na posty bo jak na razie brak ich ;p
Planów na wakacje nie mam za wiele.
W sierpniu jadę na kolonie, mieliśmy też plany by wybrać się na wakacje z Justą i Bartkiem których już znacie, oczywiście z rodzicami też :D
Niestety to nie wypaliło ; )
A wy macie jakieś plany na wakacje jestem bardzo ciekawa ;p
Pozdrawiam i paa : ))


(Takie tam z Klaudią :D )

ZOBACZ RÓWNIEŻ

0 komentarze