Belieber?!

Hejoo ! Jak już pewnie zobaczyliście w opisie dzisiaj poruszymy temat Belieber. Tak  tak jestem Belieber i jestem z tego dumna ;) Czy oz...

Hejoo !

Jak już pewnie zobaczyliście w opisie dzisiaj poruszymy temat Belieber.
Tak  tak jestem Belieber i jestem z tego dumna ;)
Czy oznacza to że można mnie obrażać, bo słucham innego wykonawce niż np. inni?
Powiem wam szczerze, że bardzo denerwują mnie tacy ludzie, ponieważ wytykają cię palcami bo nie słuchasz takiej samej muzyki co oni.
Co to ma zaznaczenie jakiej muzyki słucham?
Każdy ma inny gust.
Ja także mogła bym się z nich naśmiewać bo słuchają innej muzyki niż ja.
Jakbym mogła to zmienić to na pewno bym to zrobiła.





A wy co o tym myślicie?
Jakiej muzyki słuchacie i jaki jest wasz ulubiony wykonawca :D

ZOBACZ RÓWNIEŻ

0 komentarze