Dzień bez nudy :P

Hejka kochani ! Dawno już nie pisałam, było to spowodowane brakiem pomysłów : / Ale dzisiaj postanowiłam że napisze coś dla was :P Więc ...

Hejka kochani !

Dawno już nie pisałam, było to spowodowane brakiem pomysłów : /
Ale dzisiaj postanowiłam że napisze coś dla was :P
Więc pojechałam dzisiaj z mamą do ogrodniczego, bo moja mama kocha robić coś w ogrodzie :D
Potem pojechałam z mamą do House i do Croppa ;)

Kupiłam sobie tam parę rzeczy. Chciałam sobie kupić jakieś spodenki, ponieważ w inne ledwie co się mieszczę, lecz były za duże :D

Japonki (39,99zł)


Sandały (89,99zł)


Spódnica w kropki (69,99zł) przepraszam że jest zdjęcie na odwrót


Bluzka (29,99zł)


Więc to tyle co sobie dzisiaj kupiłam :D
Teraz idę zrobić porządki w pokoju bo mam straszny bałagan i muszę jeszcze wyrzucić za małe rzeczy :D
Próbowaliście zrobić kiedyś w domu szejka?
Bo ja nie raz :D Dzisiaj zrobiłam truskawkowego szejka i powiem wam że był bardzo dobry, lecz zabrakło w nim lodów waniliowych :D
Ale było bardzo dobre :D


Ach zerwałam także dzisiaj konwalie :D
Mmmm... pachną cudownie :D




A jaki jest wasz ulubiony kwiat? ♥

ZOBACZ RÓWNIEŻ

0 komentarze