Śmiechowy dzień

Hejka kochani ! Co tam u was słychać? Bo u mnie świetnie :P Nie miałam dzisiaj lekcji, ponieważ były występy i pani powiedziała żebym nie...

Hejka kochani !

Co tam u was słychać? Bo u mnie świetnie :P
Nie miałam dzisiaj lekcji, ponieważ były występy i pani powiedziała żebym nie szła na dwie pierwsze lekcje w stroju galowym więc kazała przyjść na 9:30 na próby.
Oczywiście po występie powinnam iść na lekcje jednak nie poszłam :D
Więc pojechałam z natką do Rossmanna, McDonalds, i ogólnie sobie pochodzić ^^

A oto rzeczy jakie kupiłam w Rossmannie.

Mgiełka z Playboy za 16,49zł


Żel pod prysznic Original Source za 5,99 zł


Korektor z Synergen za 6,49

Najbardziej dzisiaj zdziwiło mnie to że wszyscy mieli dobre humory.
Wszyscy do nas gadali np. Podeszła do nas starsza pani i zaczęła opowiadać o swojej historii z nogą :D Potem pani w sklepie zapytała się nas czy te ubrania są fajne i czy będzie w nich ładnie wyglądać ;3
Następnie starszy pan jechał sobie na rowerze i tak ruszał mocno brwiami że czapka zaczęła mu tak śmiesznie latać i zaczęłyśmy śmiać się z natką i później zaczął nas przedrzeźniać śmiejąc się i opowiedział nam taki jakby kawał " kiedy jest wesoło? Kiedy czapka lata w koło" Tak nas to rozbawiło że omal co się nie zesikałyśmy :D









Jeśli macie jakieś fajne filmy do polecenia to piszcie w komentarzach :D
Do zobaczenia ♥

ZOBACZ RÓWNIEŻ

0 komentarze