Dzień pełen przygód ♥

Hejka ;3 A więc, jak wam mija poniedziałek ? Bo mi świetnie :D Miałam dzisiaj rekolekcje co oznacza dzień wolny! :D Po rekolekcjach poj...

Hejka ;3

A więc, jak wam mija poniedziałek ?
Bo mi świetnie :D
Miałam dzisiaj rekolekcje co oznacza dzień wolny! :D
Po rekolekcjach pojechałyśmy z Klaudią na małe zakupy. Niestety, ale kupiłam sobie tylko tonik Under Twenty, chciałam sobie także kupić korektor ale niestety nie było mojego koloru, a jeśli był to był bardzo drogi. Więc po zakupach poszłyśmy do McDonalds, zamówiłyśmy sobie jedzenie, posiedziałyśmy tam większość czasu. Następnie poszłyśmy do mnie i zachciało nam się obejrzeć jakiś film więc wybrałyśmy
Paranormal Activity 4. Omal co się nie posikałyśmy ja zakrywałam się poduszką, a Klaudia rękoma :D
To było straszne, ale szczerze mówiąc całkiem fajne :P Później posiedziałyśmy sobie trochę na kompie no i odprowadziłam Klaudię do końca swojej ulicy, oczywiście nie musiałam iść Klaudia mnie niosła na barana bo inaczej bym nie poszła ;P Ach mam nadzieję że jutrzejszy dzień także będzie tak świetny jak dzisiejszy :D
Więc to tyle na dzisiaj, tak wiem trochę nie ogarnięty ten post ale idę wykombinować jak zgrać zdjęcia na komputer bo nie wiem dlaczego komputer nie widzi mojego telefonu ale kabel na 100% działa.
Dobra nie będę was zanudzać głupotami to ja się z wami żegnam i do zobaczenia :D

Macie tutaj jedną fajną nutę, nie wszystkim może się spodobać, ale ja ją kocham ♥



ZOBACZ RÓWNIEŻ

0 komentarze