Top 15 ♥

Hejka :] Już dawno obiecałam wam wpis o moich ulubionych ubraniach :D Przepraszam że tak długo to trwało ale dopiero teraz udało mi się z...

Hejka :]

Już dawno obiecałam wam wpis o moich ulubionych ubraniach :D
Przepraszam że tak długo to trwało ale dopiero teraz udało mi się zgrać zdjęcia na komputer ;)



Sweterek ♥




Sweterek w paski ;)




Luźna bluzka :D



Jasno zielone rurki ;3



Znana wam bluzka w paski :P



Niebieska spódnica w kwiaty =)



Turkusowe szorty ;))



Białe ogrodniczki ^_^





Zwykła szara bluza z napisem " I ♥ college "



Dżinsowe rurki ;p



Kolorowa koszula w kratkę :)



Biało-niebieska sukienka w paski ;]



Kolejna sukienka tym razem w kropki :D



Biała bluzka w paski ;)))





Dżinsowa koszula z ćwiekami ♥,♥(przepraszam za złą jakość : /)


No to chyba tyle co chciałam wam pokazać mam nadzieję że się spodobało.
Więc żegnam was i do zobaczenia :D
Aha zapomniała bym wam powiedzieć, że nie wiem jak to teraz będzie z postami, ponieważ dzisiaj było zebranie i niestety dostałam karę na komputer, najwyżej jak nie będzie rodziców w domu to wtedy postaram się coś zrobić.
Więc jeszcze raz do zobaczenia ;P

ZOBACZ RÓWNIEŻ

2 komentarze