Pokojowe marzenia ♥,♥

Siemanko :P Bardzo was przepraszam za moją długą nieobecność, ale mam tyle spraw na głowie, że aż mnie to przerasta i po prostu nie wyrabi...

Siemanko :P

Bardzo was przepraszam za moją długą nieobecność, ale mam tyle spraw na głowie, że aż mnie to przerasta i po prostu nie wyrabiam się ze wszystkim :(
A więc... chciałam wam dzisiaj opowiedzieć o moich pokojowych marzeniach.
Moim zdaniem mój pokój jest nudny i lekko dziecinny. Kolory moich ścian są zielono-żółte, dwie ściany są zielone, a kolejne dwie żółte (ale nudne kolory -,-)
Kiedyś kochałam te kolory ale po pewnym czasie mi się znudziły i teraz chciałabym mieć pokój kremowo-filetowy.

Właśnie taki kolor ścian jak na tym zdjęciu ;)

A także taki fioletowy :D


Chciałabym także mieć większy pokój, ponieważ mój aktualny jest strasznie mały i mam bardzo mało miejsca, a chciała bym taki który pomieści dodatkowo toaletkę która jest mi potrzebna ;p
Chciałabym, żeby  toaletka była biała. Coś podobnego jak na tym zdjęciu :D


A żeby meble także pasowały to chciała bym żeby były białe i po naciśnięciu drzwiczek się same otwierały. Miałam kiedyś takie do wyboru ale byłam mała i głupia i oczywiście wybrałam inne : /

A jeśli chodzi o łóżko to chciałabym podobne do tego ^_^
To chyba na tyle w tym poście :D Pewnie za dużo wymagam ale to tylko marzenia ;3
A jaki jest wasz wymarzony pokój? Piszcie w komentarzach :P

ZOBACZ RÓWNIEŻ

2 komentarze

  1. meble białe są piękne to fakt :)
    ja mam własnie takie fioletowe ściany takie wrzosowe i nadal mi sie podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  2. szczęściara ja mam niestety żółto zielony a meble mam brązowe zwyczajne, strasznie mi się znudziły : /
    Chętnie bym zamieniła się z tobą pokojami :D

    OdpowiedzUsuń