Szkoła

Hejka ;) Przepraszam że ostatnio nie dodawałam postów, ale po prostu mam dużo nauki w piątek mam sprawdzian z matematyki więc muszę się uc...

Hejka ;)

Przepraszam że ostatnio nie dodawałam postów, ale po prostu mam dużo nauki w piątek mam sprawdzian z matematyki więc muszę się uczyć, a w następnym tygodniu mam aż 4 sprawdziany.Pewnie teraz sobie myślicie aż 4?! Przecież tak nie można O,o Tak to prawda nie powinno być w jednym tygodniu aż 4 sprawdzianów, ale niestety mieliśmy pisać sprawdzian z muzyki w tym tygodniu ale poprosiliśmy żeby przełożyła no i pani się zgodziła i przeniosła nam na nastepny tydzień. Ech... jak myślę o tej nauce to aż wszystkiego mi się odechciewa -,- Ale muszę przeżyć byle do ferii :D
Ferie dopiero zaczynają nam się 28 stycznia :( Zazdroszczę tym którzy mają już ferie, ale jak ja będę sobie leżała i niczym się nie przejmowała to oni będą chodzić do szkoły hihih :P
A zapomniała bym wam o czymś powiedzieć chcę zrobić taki post top 10 moich ulubionych ubrań ;)
Co o tym sądzicie piszcie z komentarzach ;)

PS: Piszcie w komentarzach swoje pomysły na następne postyyy ;p



ZOBACZ RÓWNIEŻ

2 komentarze