nowy nagłówek ♥♥

Siemankooo :D Przepraszam że tak długo mnie nie było ale po prostu nie miałam pomysłów na posty i czasu ;) Pewnie już zauważyliście nowy...

Siemankooo :D

Przepraszam że tak długo mnie nie było ale po prostu nie miałam pomysłów na posty i czasu ;)

Pewnie już zauważyliście nowy wygląd bloga, a dokładniej wygląd nagłówka.
Zrobiła mi to pewna dziewczyna która ma wielki talent do robienia takich nagłówków.
Chętnie robi i pomoże wam wybrać kolory by pasowały do waszego tła ;3
Na jej blogu znajdziecie także inne ciekawe rzeczy ;)

Moim zdaniem tło które mi zrobiła jest prześliczne :D
A wy jak go oceniacie? ^^

Jeśli też chcielibyście zamówić u niej nagłówek to polecam i tutaj macie linka do jej bloga ;)
http://me-and-my-passions.blogspot.com/

Pozdrawiam i cześć ♥



ZOBACZ RÓWNIEŻ

4 komentarze