Sssiemankoo :D Właśnie wróciłam ze szkoły i jest strasznie zimno : / Nogi ledwo co mi się ruszają, a ręce tak zdrętwiały, że nie mogę n...

Sssiemankoo :D


Właśnie wróciłam ze szkoły i jest strasznie zimno : /
Nogi ledwo co mi się ruszają, a ręce tak zdrętwiały, że nie mogę nimi ruszać.
A tak po za tym to przepraszam że mnie tak długo nie było, ale wiecie nauka -,-
Jutro mam sprawdzian z fizyki i kartkówkę z geografii : /
I dzisiaj jeszcze pani z angielskiego zadała nam 45 słówek i na dodatek mamy się nauczyć także odmian na ferie! ;( Wkurzyłam się troszeczkę na nią gdyż to jest moja ulubiona nauczycielka. Jeszcze muszę czytać lekturę... która jest strasznie nudnaa... 
Więc to taki szybki wpis bo muszę lecieć uczyć się fizyki ;p

Pozdrawiam i cześć ;)


PS: Przepraszam za złą jakość zdjęcia : /

ZOBACZ RÓWNIEŻ

0 komentarze