Dziwny dzień :D

Siemankoooo :D Dzisiaj był taki dziwny dzień, od rana miałam głupawkę której nie mogłam opanować xD Później robiłam sobie sesję z Na...



Siemankoooo :D


Dzisiaj był taki dziwny dzień, od rana miałam głupawkę której nie mogłam opanować xD
Później robiłam sobie sesję z Natką na dworze która nie trwała za długo około 10 min, ponieważ ja miałam pełną pamięć, a Natalii rozładował się prawie telefon ;p
Następnie poszłyśmy do mnie do domu i zjadłyśmy pysznego hamburgera i wypiłyśmy cieplutką herbatkę z miodem ♥ 
Nie wygląda za smakowicie, ale uwierzcie było bardzo smaczne ;3

Postanowiłyśmy, że dzisiaj nagramy Tag BFF ale Natki aparat się popsuł, a zanim ja kupię Lustrzankę to trochę potrwa : / Moja kamerka internetowa nie ma najlepszej jakości więc nie wyszło najlepiej, ale zawsze coś.
Piszcie więc czy  chcecie Tag ze złą jakością i niezbyt ogarnięty ( ale niektóre momenty są śmieszne ) czy z bardzo dobrą jakością i ogarnięty tylko że on będzie za parę miesięcy 2, 3 lub 4 miesiące  około może nawet wcześniej :)

                                           Zdjęcia z dzisiejszego dnia









było ich wiele więcej ale nie dodałam wszystkich :D

To tyle na dzisiaj pozdrawiam i cześććć ^^


Ps: Jeśli macie pomysły na następny post to piszcie :p

ZOBACZ RÓWNIEŻ

5 komentarze

  1. można też nagrać moim aparatem cyfrowym za tydzień lub dwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia :) Wstaw ten Tag w złej jakości, bo nie moge się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) Hahah :D
      Tylko go zmontuje ;)

      Usuń