Coraz bliżej święta

Hejka :) Dawno mnie tutaj nie było ale wiecie teraz jest tyle nauki, jeszcze pani od geografii pyta nas z mapy... Więc tak  powoli zbliża...

Hejka :)

Dawno mnie tutaj nie było ale wiecie teraz jest tyle nauki, jeszcze pani od geografii pyta nas z mapy...
Więc tak  powoli zbliżają się Święta Bożego Narodzenia.
Już wszędzie wiszą świąteczne ozdoby, ach kocham ten świąteczny nastrój.
W ten weekend mam plany żeby ozdobić trochę swój pokój jakieś lampki to i oczywiście malutka choinka.
Nie mogę się doczekać już świąt : )
W tym roku jak i w poprzednim mieliśmy losowanie w klasie kto komu kupuje prezenty ja w tym roku wylosowałam swoją koleżankę :D
Oczywiście nie mam żadnego pomysłu co bym mogła jej kupić, ona także nie wie co by chciała więc to nie ułatwia mi sprawy, tym bardziej że zaproponowałam jej mnóstwo pomysłów odpowiedź brzmiała zawsze "nie tego nie chcę".
A może wy macie jakieś ciekawe pomysły tylko oczywiście prezent musi być do 30 zł :)
Dostałam dzisiaj ogromną paczkę ze słodyczami :D
I coś czuję że w poniedziałek nie zmieszczę się w żadne spodnie :D










ZOBACZ RÓWNIEŻ

0 komentarze