Tag about me ;>

Hi :P Postanowiłam, że zrobię dzisiaj dla was Tag o mnie. Mam nadzieję że wam się spodoba. Więc zaczynamy :D 1. Jak masz na imię? Mam ...

Hi :P

Postanowiłam, że zrobię dzisiaj dla was Tag o mnie. Mam nadzieję że wam się spodoba.
Więc zaczynamy :D

1. Jak masz na imię?
Mam na imię Ola ;p
2. Kiedy masz urodziny?
12 września
3.Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
Moja wymarzona praca w dzieciństwie to było zostać kwiaciarką.
4. Czy masz chłopaka/ dziewczynę?
Aktualnie nie :)
5. Jakiej muzyki słuchasz?
Słucham różnych piosenek, nie określam się do jednego typu
6. Czego szukasz w drugiej osobie?
Szczerości, pasji no i kreatywności :D
7. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
Do przyjaciół ;)
8. Ulubione jedzenie?
Hm.. trudno mi wybrać ale kocham lazania i spaghetti carbonara.
9. Ulubiona część garderoby?
Sukienki, spodnie, i bluzki
10. Czy masz zwierzątka?
Niestety już nie :c
11. Czy masz drugie imię?
Niestety nie 
12. Ulubiony przedmiot w szkole?
 Moim ulubionym przedmiotem w szkole jest w-f. 
13. Ulubiony napój?.
Pepsi,  lipton zielona herbata i mrożona kawa :D
14. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
Margaret- Thank You Very Much. 
15. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
W tym momencie bardzo podoba mi się imię dla chłopca Alek, a dla dziewczynki Diana :P
16. Czy uprawiasz jakieś sporty?
Tak jest to taniec ;3
17. Ulubiona książka?
Moją ulubioną książką są wszystkie części igrzysk śmierci ♥
18. Ulubiony kolor?
Kocham kolor fioletowy, kremowy i czarny ;p
19. Ulubione zwierzątko?
Pies i  świnka morska.
20. Ulubione perfumy?
versace bright crystal
21. Ulubione święto?
Boże Narodzenie ;)
22. Czy skończyłaś liceum?
Jeszcze gimnazjum nie skończyłam :D
23. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
Byłam nie raz. Nie zdołam policzyć
24. Czy masz rodzeństwo?
Owszem mam ;>
25. Ulubiony sklep?
New Yorker, promod i cubus.
25. Czy lubisz szkołę?
Oczywiście że nie :D
26. Ulubiona osoba z yt ?
O trochę ich jest. Lucy, beautybysiena, beautyliciousinsider, a także xbebe18 :P
27. Ulubiony film?
Jest to "I znów mam 17 lat" i także "Elita" jest to o pewnych dziewczynach :D
28. Ulubiony program w telewizji?
Rodzinka.pl i Słodkie kłamstewka (Pretty Little Liars)
29. Jaki masz telefon?
Sony Erixon Xperia neo v
30. Ile masz wzrostu?
153cm ;c



Ok więc to tyle, mam nadzieję że się spodobało ;3
Jeśli chcieli byście zadać mi pytanie to możecie tu 
http://ask.fm/oluniaM
Pozdrawiam i żegnam :D

ZOBACZ RÓWNIEŻ

2 komentarze

  1. Zdjęcie z polaka ;3
    A kolor miętowy ? :DD

    http://life-natka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No oczywiście :D
    Nie mam jakiś nowych zdjęć a tylko to mi zostało :P
    O właśnie miętowy też ;p

    OdpowiedzUsuń