Wielkanoc

Witajcie :D Przygotowania do Wielkanocy idą pełną parą. Od wczoraj trwają wielkie porządki. Miałam nadzieję, że po za swoim pokojem ni...

Witajcie :D


Przygotowania do Wielkanocy idą pełną parą. Od wczoraj trwają wielkie porządki.
Miałam nadzieję, że po za swoim pokojem nie będę musiała nic innego sprzątać, lecz robota czekała także na mnie w sypialni rodziców, salonie, a także w jadalni.
Okazało się że mój kochany braciszek musiał tylko posprzątać swój pokój i umyć schody... 
I gdzie tu sprawiedliwość?!
No ale pomijając ten temat chciałam wam wszystkim życzyć wesołych świąt i mokrego dyngusa :D
Zapewne każdy z was ma już swoje plany :P
Ja także mam :D Wpada do mnie cała rodzinka, jak co roku ; )
Będzie masa dzieci które pewnie tak mnie wymęczą, że będę leżała przez tydzień ;3
No, ale mam nadzieję że będzie lepiej niż zawsze :D
Więc to tyle ja lecę wysłać kartki do rodziny która mieszka w Belgi, bo niestety na Wielkanoc ich nie zobaczę ;)
Więc jeszcze raz Wesołych Świąt i do zobaczenia : )









ZOBACZ RÓWNIEŻ

2 komentarze