Podróż

Hello :P Już jestem w górach i powiem wam że jest strasznie dużo śniegu :) Drzewa wyglądają ślicznie (chciałam wam pokazać zdjęcia które z...

Hello :P

Już jestem w górach i powiem wam że jest strasznie dużo śniegu :) Drzewa wyglądają ślicznie (chciałam wam pokazać zdjęcia które zrobiłam podczas jazdy ale niestety są rozmazane : / ) no ale nie ważne apartament jest świetny pokoje są duże. Właśnie siedzę sobie z Justyną i Bartkiem oglądamy " słodkie kłamstewka" i żremy sobie pyszne ciastka :D Jesteśmy troszkę zmęczeni tą podróżą, a szczególnie ja, mam strasznie czerwone oczy. Jutro idziemy na stok i nie mogę się doczekać aż w końcu będę mogła zjeżdżać na snowboardzie ;P
Chciałam wam dzisiaj dodać także nasze zdjęcia, ale wyglądam dzisiaj strasznie więc wolę nie dodam wam np. jutro lub pojutrze kiedy będę lepiej wyglądała. Więc czekajcie jutro na kolejny post ze zdjęciami, jeżeli oczywiście będę miała czas. A zapomniałabym macie także pozdrowienia od Justyny i Bartka o których opowiadałam wam w poprzednim poście ;)

Pozdrawiam Was z gór i żegnam hue hue :D

PS: Bartek ma ADECHADE  ;)

ZOBACZ RÓWNIEŻ

6 komentarze