1 dzień w górach :D

Cześć ;p Przepraszam, że tak późno do was piszę ale po prostu dopiero teraz znalazłam czas :D Więc tak jeździłam dzisiaj na snowboardzie ...

Cześć ;p

Przepraszam, że tak późno do was piszę ale po prostu dopiero teraz znalazłam czas :D
Więc tak jeździłam dzisiaj na snowboardzie no i oczywiście spotkałam swoja rodzinę która przyjechała ze swoją grupą (około 50 osób) chcieli byśmy przyjechali do nas, ale jak wróciliśmy do apartamentu to byliśmy tak zmęczeni, że nic nam się nie chciało robić. No wiec po kolacji jakoś ożyliśmy, ale pomyśleliśmy że już za późno jest do nich iść :D
Zaczęliśmy, więc sobie grac w grę planszowa "gra w życie" w którą zawsze gramy w górach hihihi :P
No i jak myślicie kto wygrał hue hue no oczywiście ja :)



Mam dla was dzisiejsze zdjęcia które sobie zrobiliśmy ;)
Ok to chyba tyle co miałam wam powiedzieć zaraz wstawię zdjęcia ^,^













A tu macie jedno zdjęcie z Bartkiem :D



Pozdrawiam i cześć :P





ZOBACZ RÓWNIEŻ

0 komentarze