Powracam

Hejka Dawno mnie tu nie było, nawet nie wiecie jak się stęskniłam za pisaniem i za wami : ) Dużo się u mnie zmieniło dostałam szczenia...

Hejka


Dawno mnie tu nie było, nawet nie wiecie jak się stęskniłam za pisaniem i za wami : )
Dużo się u mnie zmieniło dostałam szczeniaczka, ścięłam włosy, zamieniłam się pokojami i mam od teraz większy, jestem już w 3 klasie co oznacza też że mam o wiele więcej nauki niż dotychczas i muszę wybrać nową szkołę. W tym roku czeka mnie jeszcze projekt, temat jest bardzo ciekawy i łatwy do zrobienia, ale jednak trzeba trochę nad tym popracować. Wpadło mi parę pomysłów do głowy, będzie także dużo wpisów kulinarnych.
Zauważyliście też pewnie zmiany na blogu, trochę pozmieniałam, ponieważ uznałam że poprzedni wygląd zrobił się trochę nudny i czas na zmiany. Wydaję mi się że jest teraz bardziej przejrzysty. Mam jeszcze problem ze zmianą jednej rzeczy, nie mogłam nic w internecie znaleźć na ten temat, no ale cóż na razie musi tak zostać.
A jak tam u was? Zmieniło się coś u was przez ten czas? : )


ZOBACZ RÓWNIEŻ

1 komentarze