Koniec Ferii

Hejkaa : ) Dzisiaj jest ostatni dzień ferii jutro trzeba wrócić do szkoły, szczerze jak o tym myślę to już mam dosyć. Zaczną się te wszys...

Hejkaa : )

Dzisiaj jest ostatni dzień ferii jutro trzeba wrócić do szkoły, szczerze jak o tym myślę to już mam dosyć.
Zaczną się te wszystkie kartkówki i sprawdziany.
W tym tygodniu mam 2 sprawdziany i 1 kartkówkę.
Ostatni dzień musiałam jakoś wykorzystać i pojechałam na małe zakupy razem z mamą.
Kupiłyśmy sobie parę rzeczy.
Dodam w tym tygodniu wpis co sobie kupiłam.
Wiem że ostatnio nie piszę zbyt często, ale po prostu skończyły mi się pomysły na jakieś ciekawe posty.
Chciała bym żeby was to zaciekawiło,a nie napisze byle co i jaki to miało by sens? :D
Więc jeśli macie jakiekolwiek pomysły co chcieli byście przeczytać na moim blogu, to jest to mile widziane.
Okej ja idę się uczyć i odrobić lekcje.
Papa <3


ZOBACZ RÓWNIEŻ

0 komentarze