Ulubieńcy miesiąca

Hejj :) Dzisiaj mam dla was "Ulubieńców miesiąca", zwlekałam z tym postem od paru miesięcy, zawsze było na niego za późno...


Hejj :)

Dzisiaj mam dla was "Ulubieńców miesiąca", zwlekałam z tym postem od paru miesięcy, zawsze było na niego za późno, ale teraz wzięłam się za siebie :D
Jest ich dość sporo, ale mam nadzieję że was nie za nudzę.

Ulubione produkty

Pierwszą rzeczą jest świeczka z Bath&BodyWorks.
Ma słodki zapach który unosi się po całym pokoju i czuć ją przez parę dni.
Jednym słowem cudoooo <3


Kolejną rzeczą jest mgiełka z Victoria' Secret , w której się zakochałam.
Ma piękny zapach, który unosi się na nas przez bardzo długi czas.
Jestem od niego uzależniona :D


Na pewno słyszeliście już o nim na moim blogu.
Moje zdanie się nie zmieniło i nadal go uwielbiam.
Z tej samej serii jest także odżywka która świetnie współgra z szamponem.
więcej informacji możecie zobaczyć tutaj [KLIK]


Następna rzecz jest to Baby Lips znacie ją już pewnie bardzo dobrze.
Moim zdanie jest to najlepszy produkt do ust.
Świetnie nawilża ma śliczny zapach, a także pozostawia piękny kolor na ustach.


Ach co ja bym zrobiła bez tych żeli.
Powiem wam że od nich także się uzależniłam co chwila na lekcji ich używam.
Pozostawiają na rękach świeżość którą czuć przez bardzo długi czas.
Dzięki nim nie myślę tylko o tym że wszędzie są zarazki (naprawdę mam jakąś obsesję :D)


Tym razem mam dla was lakiery do paznokci.
Ostatnio strasznie mi się spodobały te kolory.
Ogólnie bardzo lubię te firmy bo mają świetne lakiery.
Utrzymują się dość długo, z czym zawsze mam problem.
Jeden jest to kolor kremowy przechodzący w lekki róż (na zdjęciu wygląda inaczej)
natomiast drugi jest to bordowy.

A teraz dwa moje ulubione produkty do twarzy.
Jeden jest to tonik o którym także już słyszeliście wcześniej [KLIK]
Drugi natomiast to żel, który świetnie oczyszcza i odświeża.
Nie mam do niego żadnych wad.
Bardzo dobrze współgra z tonikiem, nawzajem się uzupełniają : )


Odżywka do paznokci która czyni cuda.
Na samym początku kiedy ją kupiłam nie podbiła mojego serca, wcale nie pomogła moim paznokciom, a wręcz pogorszyła ich stan. Po pewnym czasie postanowiłam, że spróbuję jeszcze raz i byłam zszokowana, jak szybko moje paznokcie rosły i jak były mocne.
Przestały mi się także rozdwajać z czego jestem strasznie zadowolona!


Tym razem produkt do włosów, który jest bardzo dobry.
Dzięki niemu moje włosy się nie puszą, są gładkie i mam pewność, że się nie spalą.
Zapach jest dość ładny :D

Ulubione piosenki

Demi Lovato-Heart By Heart


Justin Bieber-Confident

Ulubiony film

"Cyberprześladowca"
Opowiada o codziennym życiu nastolatek, które są hejtowane w internecie.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

3 komentarze

  1. Film muszę koniecznie obejrzeć, bo na pewno poruszy we mnie refleksje. Koniecznie także muszę się zaopatrzyć w którąś z Baby Lips! :)

    Zapraszam do mnie! marpleous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam.
      Ja muszę się zaopatrzyć w inne kolory :D

      Usuń
  2. Świetny blog, obserwuję :)

    Zapraszam do mnie: http://my-cheerful-world.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń