Nareszcie piątek

Hejoo W końcu doczekałam się piątku. Z niecierpliwością na niego czekałam bo jutro jadę na BELIEVE ! O rany rany jestem taka szczęś...

Hejoo

W końcu doczekałam się piątku.
Z niecierpliwością na niego czekałam bo jutro jadę na BELIEVE !
O rany rany jestem taka szczęśliwa czekałam na to tyle czasu i oto jest.
Jadę tam z Nikolą, tutaj macie link do jej bloga [KLIK] niestety jak na razie ma ona przerwę z blogiem, ale wróci pewnie pełna pomysłów :D
Więc jutro o 10 wyjeżdżamy i mamy zamiar przed filmem pochodzić sobie po sklepach.
Pewnie kupię sporo rzeczy.
Na twitterze i na facebooku pisało do mnie wiele Beliebers z pytaniem jakie mam miejsce w kinie, oczywiście każdemu odpowiadałam i mówiłam, że nie mogę się doczekać aż ich spotkam i oczywiście zapomniałam osoby które do mnie pisały.
Ale zaraz mam zamiar wszystkich odszukać xd
Dzisiaj muszę sobie wszystko ogarnąć i oczywiście nie zapomnieć biletu bo to najważniejsza rzecz.
A teraz idę odrobić lekcje i trochę się pouczyć.

PS: A wy jedziecie na BELIEVE?
I jeśli macie jakieś pomysły na posty które chcielibyście poczytać to napiszcie mi na dole bo ja mam pusto w głowie i nie mam pomysłów ; )










ZOBACZ RÓWNIEŻ

6 komentarze

  1. Gratuluję, twój blog został nominowany do LBA
    szczegóły tutaj
    http://kindereg.blogspot.com/2014/01/nominowane-do-libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia Olusia :)
    Bardzo ładny nagłówek :)
    Obserwuję :)
    zapraszam :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję twój blog został nominowany do Liebster Blog Award szczegóły tutaj ----> http://miszaszeek.blogspot.com/2014/01/nominowanie-do-libster-blog-award.html + obserwuję :)))) zapraszam na bloga i jeśli się spodoba to liczę na obserwację :)))

    OdpowiedzUsuń