Libster Blog Award x2

Cześć. Po raz kolejny zostałam nominowana do LBA tym razem dwa razy przez  [KLIK]   i  [KLIK] Zasady  [KLIK] Bardzo się cieszę, że komuś...

Cześć.

Po raz kolejny zostałam nominowana do LBA tym razem dwa razy przez [KLIK] [KLIK]
Zasady [KLIK]
Bardzo się cieszę, że komuś się podoba mój blog i że ktoś go czyta :D
Okej więc zaczynajmy.
Najpierw odpowiem na pytania od "kindereg&zuzanka"

1. IMIĘ TWOJEJ PRZYJACIÓŁKI/PRZYJACIELA?
Klaudia, Isia i Oliwia :D
2. KAWA CZY HERBATA?
Herbatka :D
3. ULUBIONA POTRAWA?
oj ostatnio często zmieniam ulubione potrawy.
Trudno wybrać :D
4. LUBISZ CZEKOLADĘ?
Oczywiście kto by nie lubił
5. POPCORN SŁONY CZY SŁODKI?
słony
6. JAKA BYŁA NAJDZIWNIEJSZA RZECZ, KTÓRĄ ZJADŁEŚ/AŚ?
hm... nie przypominam sobie jak na razie :D
7.CZY MASZ JAKIŚ CEL DO KTÓREGO DĄŻYSZ? 
tak 
8. KTO JEST TWOIM WZOREM DO NAŚLADOWANIA.
Justin Bieber 
9. ULUBIONY FILM, SERIAL.
seriale:
the vampire diaries,the carrie diaries,pretty little liars.
filmy:
cyberprześladowca, believe, igrzyska śmierci 
10. JESTEŚ SPOKOJNĄ CZY RACZEJ WYBUCHOWĄ OSOBĄ?
Oj zależy od dnia czasami niemożna nade
mną zapanować, a czasem jestem strasznie spokojna :D 
11. KOGO UŚMIECH NAJBARDZIEJ CIĘ CIESZY? DLACZEGO?
hmm... każdy uśmiech mnie cieszy : )

Teraz pytania od "miszaszeek"

Jaki jest twój ulubiony film na zimowe wieczory?
Każdy film jest dobry na wieczór.
Jaka jest twoja ulubione potrawa?
Jak już mówiłam trudno wybrać :)
Czy lubisz czytać książki?
Zależy jaka to książka, musi być bardzo ciekawa :D
Skąd czerpiesz inspiracje dla nowych postów?
Przeglądam różne blogi, oczywiście nie papuguje po nim wszystkiego, ale najczęściej z głowy i to co mi  wpadnie.
O której godzinie kładziesz się spać?
W tygodniu o 23 a w wolne dni 1-2
Jaka jest twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Kocham lato, jest cieplutko i nie trzeba na siebie zakładać tyle rzeczy co w zimę.
Jaki jest twój ulubiony serial?
Podałam już :D
Należysz do jakichś fandomów typu Beliebers, Lovatics?
Jestem Beliebers <3
Skąd pomysł na założenie bloga?
Namówiła mnie do tego moja koleżanka :)
Czy byłaś/łaś tej zimy na sankach albo łyżwach?
Niestety jeszcze nie :(
Masz jakieś zwierzę? Jeśli tak to jakie i jak ma na imię?
Już nie ; (

Pytania dla was:
1. Kim chcecie zostać w przyszłości?
2.Ulubiony serial.
3.Twój ulubiony sklep.
4.ulubione perfumy
5.Twoja ulubiona książka?
6.Kto jest twoją inspiracją?
7.Najśmieszniejsza sytuacja jaka ci się przydarzyła.
8.Jeśli mogła byś zmienić coś w sobie co to by było?
9.Co byś chciała najbardziej dostać?
10.Ile prowadzisz już bloga?
11.W jakim kraju chciała byś zamieszkać?

Nominowany jest każdy więc jeśli macie ochotę to możecie odpowiedzieć : )
Jeśli już to zrobicie dajcie mi znać.



ZOBACZ RÓWNIEŻ

1 komentarze

  1. Obserwuję i liczę, że skomentujesz nowy post na mim blogu oraz mnie zaobserwujesz ;) http://vivite-momentum.blogspot.com/ Ps. Świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń