Dzień z Erykiem :D

Helloł :P Dzisiejszy dzień cały spędziłam z Erykiem :D Najpierw pojechałam do jego domu, a później wybraliśmy się razem do Buba Zone ;3 ...

Helloł :P

Dzisiejszy dzień cały spędziłam z Erykiem :D
Najpierw pojechałam do jego domu, a później wybraliśmy się razem do Buba Zone ;3
Oczywiście posiedzieliśmy tam około godziny, a następnie pochodziliśmy po mieście :)
Potem wróciliśmy do niego by zagrać w Fife.
Logiczne było że z nim nie wygram i niestety tak się stało :D
No ale cóż może jakbym trochę poćwiczyła to bym wygrała xd hahaha albo i nie :D
Gdy już zgłodnieliśmy postanowiliśmy pojechać do McDonald's :p
Oczywiście za każdym razem kiedy gdzieś jechaliśmy albo wracaliśmy przejeżdżaliśmy obok Skateparku gdzie byli jego koledzy i nie obyło się bez zatrzymania :P
Jak już Eryk skończył rozmawiać wróciliśmy do jego domu bym mogła pożegnać się z jego kochanym pieskiem <3
Jest to rasa York więc jest bardzo słodka :D
I tak ten dzisiejszy dzień zleciał :3
W środę mam zamiar z Erykiem wybrać się do Arkadii, ale to jeszcze nie jest pewne ; )
Pozdrawiam <3



(Oczywiście musiałam tu włożyć palucha...)


ZOBACZ RÓWNIEŻ

0 komentarze