Back to School

Hejka :3 Ach nawet nie wiem kiedy te wakacje minęły. Jeszcze nie dawno cieszyłam się że koniec szkoły, a teraz... Jak o tym myślę to aż ...

Hejka :3

Ach nawet nie wiem kiedy te wakacje minęły.
Jeszcze nie dawno cieszyłam się że koniec szkoły, a teraz...
Jak o tym myślę to aż mnie ciarki przechodzą no ale cóż takie życie xd
Trzeba przetrwać kolejny rok szkolny :)
Już się boję ile będzie tej całej nauki tych wszystkich sprawdzianów i kartkówek brrr....
Pojechałam dzisiaj po jakieś przedmioty do szkoły nie jest ich dużo bo mam jeszcze rzeczy z tamtego roku.
Jest tyle świetnych zeszytów ze śmiesznymi tekstami na okładkach :D
Muszę jeszcze dokupić niektóre książki do szkoły bo nie mam wszystkich xd
Jutro wybieram się z Erykiem do Arkadii :P
I  muszę się jeszcze umyć więc ja lecę i bajosss <3





ZOBACZ RÓWNIEŻ

0 komentarze