Nowy aparat :D

Hejka! Tak nareszcie kupiłam sobie lustrzankę, myślałam że ten moment nigdy nie nadejdzie :D No cóż po wielu wyborach i poszukiwaniach zd...

Hejka!

Tak nareszcie kupiłam sobie lustrzankę, myślałam że ten moment nigdy nie nadejdzie :D
No cóż po wielu wyborach i poszukiwaniach zdecydowałam się na Nikon D3200 :P
Miałam sobie kupić inny model ale wzięłam ten xD



Robi on świetne zdjęcia, lecz ma jedną wadę ekran nie jest rotacyjny : (
Niestety to jest trochę dla mnie problem, ale mam nadzieję że jakoś przeżyję bez tego :P
Tutaj macie parę zdjęć które zrobiłam niestety to są tylko kwiaty, ponieważ jak na razie nie mam komu zrobić zdjęć bo wszyscy wyjechali ; )















No wybrałam te najlepsze mam nadzieję że wam się podobają zdjęcia :D
To dopiero są moje początki więc zdjęcia nie są tak idealne xd


Bayyyyyy  ♥

ZOBACZ RÓWNIEŻ

0 komentarze