Recenzja toniku :3

Hejooo :P Dzisiaj zrecenzuje tonik Under Twenty . Jest to tonik głęboko oczyszczający który -aktywnie oczyszcza skórę, -zwęża pory i mat...

Hejooo :P

Dzisiaj zrecenzuje tonik Under Twenty. Jest to tonik głęboko oczyszczający który
-aktywnie oczyszcza skórę,
-zwęża pory i matuje,
-zmniejsza przetłuszczanie się skóry.


Kiedyś miałam lekkie problemy ze skórą, gdyż przez noc potrafiły mi wyskakiwać krosty i miałam lekko szorstką skórę. Gdy pewnego dnia pojechałam  z moją przyjaciółką na zakupy powiedziała, że ten tonik może mi pomóc i żebym go sprawdziła. Lecz powiedziała mi także że ona kupiła sobie tonik właśnie z tej firmy i wcale jej nie pomógł a wręcz przeciwnie miała jeszcze więcej krost. Postanowiłam że kupię go i sprawdzę jak będzie ze mną. No i okazało się że to był bardzo dobry pomysł. Krosty znikają mi bardzo szybko i nawet nie pojawiają się prawię wogólę.
Więc teraz gdy mam jakieś krosty znikają one po 2 godzinach, a także mam teraz gładką skórę na twarzy ;p
Jestem bardzo zadowolona z tego toniku i polecam wam go gdyż jest on niesamowity :3

A wy jak go oceniacie?

PS: Jeśli macie pomysły na następne posty to piszcie ;)

ZOBACZ RÓWNIEŻ

0 komentarze